lørdag den 10. juli 2021

2 ugers bryllupsdag





 For 2 uger siden blev Oliver og jeg gift d 26/6-21. Det var sådan en skøn dag. Solen skinne og alt gik som de skulle. 

Mathias og jeg kom til kirken kl 14 og Mathias førte mig op af kirkegulvet. Jeg græd af glæde. Han klaret det så godt inden i kirken, dog blev han lidt ked men han er heller ikke vand til at være i en kirke 😉



Så fik vi en køretur i en gammel bil som min veninde have ordne. Det var sådan en fed overaskelse og en fed oplevelse. 

Festen var rigtig god. Der var skønne taler, god mad og virkelig mange gaver. Vi fik ikke åbne alle gaverne med det samme 😅 Vi har fået skrevet alle gaverne ned så snart laver vi et personligt takkebrev/mail til dem som var med. 

Der er så mange der har taget videoer og billeder, så det er dejligt at have noget at kigge tilbage på. Ovevejer faktisk at få printe så mange billeder ud og putte i min bog, hvor folk har skrevet en hilsen i. En slags mindebog. 



Det er skønt at være gift og stadig lidt underligt at sige ‘min mand’ 😅😅 


Ingen kommentarer:

Send en kommentar