mandag den 26. juli 2021

Madplan uge 30

 Jeg håber at I har haft en fantastisk weekend og en god starte på uden ❤️ 

Jeg har gået og tænkt lidt over at ændre min kost…..Det vil sige at skære ned på kød og begynde at spise kødfridage. Jeg har prøvet at spise hakke plantebaseret kød og det var jeg nu ikke så vild med. Så skal have undersøgt hvad der er af muligheder for plantebaseret kød. 

Så der er handle lidt forskellige frosne grønsager og ting til at lave salat til mig. Så må vi se hvordan det går med ikke at spise så meget kød.

Mad uge planen ser sådan ud: 

Mandag: Rester af sushi 

Tirsdag: Oliver og Mathias skal have kylling. Jeg tager falafel med en blande salat. 

Onsdag: Drengene skal have frikadeller, jeg tager rester. 

Torsdag: Gulerødssuppe med flute.

Fredag: Wok.

Lørdag: Lasagne med råkost. 

Søndag: Rester. 


Vi har lidt forskellige rester i fryseren, som er meget godt også at få brugt. Vores fryser er ikke så stor, så der kan ikke være så meget i. Så der skal tømmes ud 😅 inden vi køber nyt. Når vi handler ind, så kigger vi tit efter stopmadspild, så der finder vi faktisk tit kød på tilbud. 

Håber at I kunne få inspiration til nogle anderledes retter.  

Ingen kommentarer:

Send en kommentar