torsdag den 22. juli 2021

Pak til sommerhus

 Hej skønne læser. 

Jeg håber at I har det godt og er klar til weekend. Det har været en stille og rolig uge, men glæder mig nu til weekend.




 Vi skal nemlig til svigermors sommerhus. Hvor vi tager der ned efter jeg har fri og er der til søndag eftermiddag. Svigermors sommerhus er på Lolland/Falster, så det bliver godt at komme lidt væk 😅 

Jeg ved faktisk ikke helt hvad vi skal lave der, end at gå ture og bare slappe af. Min svigermor har snakket noget om, at der er åbnet street food der. Så det tænker jeg at vi skal opleve. 

Til aftensmad ved jeg at vi skal have en god bøf, så det bliver godt. Det er ikke så tit vi får en god bøf fra slangerne. 

Jeg håber at I får en skøn weekend ❤️ Tak fordi I læser mine indlæg 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar