onsdag den 28. juli 2021

Stadig søger jobs….

 


Status lige nu på min job søgning er, at jeg stadig søger job 😅 

Jeg har et sommervikar som rengøring til midt september, og jeg skal stadig søge job, da jeg er på a kasse… Synes bare det er øv at jeg skal søge, når jeg har et job… Men ellers kan jeg ikke få supplere dagpenge. 

Jeg har lige haft et tlf møde med min a kasse, og de siger at jeg skal søge breder og søge andre jobs så jeg ikke kun søger inden for lager og køkkenmedarbejder. 

Jeg har erfaring inden for: Social og sundhed og pædagog medhjælper, så derfor skal jeg også søge jobs inden for det. 

Snart skal jeg også skrive min ansøgning om, der da er lidt der skal rettes… Og er også i gang med at finde ud af noget lærerplads så det hele skal nok lykkes. 




Ingen kommentarer:

Send en kommentar