torsdag den 16. september 2021

Hvad laver jeg?



Velkommen til min blog og tak fordi I har lyst til at læse med 😘 

Jeg tænkte at det kunne være meget hyggeligt at læse, hvad jeg endelig får tiden til at gå med nu når jeg går hjemme. 

Jeg har arbejde som sommervikar som rengøring i en periode, og nu går jeg desværre her hjemme og søger jobs igen. Og jeg kan mærke på Mathias at han godt kan lide at jeg gå hjemme, for så kommer han senere i vuggestuen 😅 


Det jeg får tiden til at gå med her hjemme, er at hygge og slappe af. Jeg drikker desværre meget kamille the for tiden, fordi min hals driller mig… Ellers kan jeg finde på at sove i nogle timer 😅 Og bare slappe af med serier. Lige for tiden ser jeg Glee og Forsidenfruer. Nogle serie hvor man ikke skal tænke 😅
 



Jeg har lavet en to do liste omkring de ting jeg gerne vil lave, nu når jeg går hjemme. Sådan lidt praktiske ting som f.eks at ordne fryser og pakke sommertøjet væk. 
Nu når jeg går hjemme så husker jeg selvfølge også at søge job. Så jeg er i gang med at finde hoteller hvor jeg kan søge som rengøring. 




Ingen kommentarer:

Send en kommentar