mandag den 20. september 2021

Mathias 2 år

Vildt at tænke på at min lille dreng er blevet 2 år. Synes godt nok at tiden går hurtig… Nogle gange for hurtig 




Vi har fået fejret Mathias på en held fantastisk måde, med masser af gæster, boller + lagkage og fede gaver. Han er held vild med gravko og brandbil, så han har fået masser af forskellige biller, gravko, brandbiler og dupbo legetøj.

Jeg kan huske da jeg var gravid med Mathias. En lille dreng som var meget aktiv i min mave 😅 Gjord så jeg ikke kunne lave mad uden næsten at kaste op. Så Oliver måtte f.eks lave frikadeller og stegt flæsk… Jeg have dog ikke mærke spise vaner men jeg have humør svingninger. 

Kan tydelig huske da jeg skulle føde Mathias. Vi have gået flere timer før fordi vi skulle til forskellige loppemarker her i Helsingør og så have jeg svært ved at slappe af om aften. Oliver tvang mig til at ringe til hospitalet fordi han synes det var bedst og det var også en rigtig god ide. For da vi have snakke med hospitalet til at Mathias kom til verden gik der 5,5 time… Jeg var faktisk tæt på at føde der hjemme, for da vi kom på hospitalet så have jeg åbnet mig 10cm og man skal åbne 12 cm for at kunne føde 😅 

Og så er Mathias blive 2 år. Snakker løs og er en glad lille dreng som har sine meninger 😅 


 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar