torsdag den 9. september 2021

Hvem er jeg ?

Hej og velkommen tilbage til min blog. Jeg begynder at vende stille og rolig tilbage på bloggen igen 😊 Så tænkte at det vil være oplagt at skrive lidt om hvem jeg er.




Jeg hedder Lærke, er 28år, er nygift med Oliver som jeg har kendt i 9år og sammen har vi en søn Mathias som lige er blevet 2år. Vi bor i Helsingør centrum og vi er glad for vores lejlighed.

Jeg mistede min mor og moster for 8 år siden, har en storebror og en storesøster som jeg desværre ikke har så meget kontakt med idag. Så er det godt at Oliver har en stor familie 😊 

Det har taget lang tid og mange forsøg for at finde min vej omkring uddannelse. Jeg har været i gang med flere men fandt ud af at jeg skal arbejde med mad. Så har uddannelse som ernæringsmedhjælper og vil gerne på et tidspunkt læse videre som ernæringsassistent men det kræver dog en lærerplads før jeg kan komme videre….  Lige for tiden har jeg arbejde som sommervikar som rengøring, så skal bare i gang med at søge job og lærerplads 


Hvorfor skriver jeg blog? 


Jeg skriver blog, fordi jeg synes det er hyggeligt også en måde at slappe af på 😅 Nogle dage kan godt være hård at være mor, så er det meget godt at slappe lidt af med blogskrivning. Samt at jeg kan se hvor mange som læser min blog og det gør at jeg har mere lyst. 

Jeg kan godt lide at skrive alt mellem himmel og jord. Lidt omkring mine tænker og hvordan det er at være mor. Vores oplevelser og hverdags ting. En gang i mellem skriver jeg også om mad og har outfit billeder. 



Ingen kommentarer:

Send en kommentar