søndag den 26. september 2021

Julestemning

 Godmorgen skønne læser. 

Håber at I har haft en skøn weekend og en god start på ugen 🤩🤩 vores weekend har været stile og rolig. Ingen vilde planer. 


Jeg har kigge lidt på facebook og der er mange som er begyndt at lave juleting. Så jeg er begyndt at være lidt i julestemning og ved godt at det måske er lidt for tidligt 😅 

Det vil sige at jeg ved hvad jeg ønsker mig i advent og julegaver fra mine penneveninder og ved hvad jeg skal give til en af mine penneveninder… Kan godt lide at være i god tid når vi snakker om gaver til mine penneveninder. 

I søndags bagte jeg også pebernødder og tænker at jeg skal bage mere idag. Vi har en del af sådan nogle pose her som skal bruges snart. Ved godt at de ikke kan holde helt til jul. 


Jeg vil godt være kreativ og lave nogle juleting. Med ved ikke helt hvad jeg skal lave, så derfor starter jeg med at bage lidt 😅


Ingen kommentarer:

Send en kommentar