onsdag den 4. november 2020

Kreativ ting

 Jeg synes virkelig at det her år er gået så hurtigt. Nogle dage går vild hurtig og så andre dage går tiden mega langsomt 😅

Jeg kan godt mærke at jeg synes min hverdag er virkelig ens formet... Aflevere Mathias i vuggestue, på arbejde til kl 15:30, hjem og hygge med familien inden det står på madlavning, oprydning, ordne min madpakke og putte Mathias. Lige for tiden er jeg mega træt og går i seng kl 20:30 - 21:00😴🥱 

Jeg vil ønske at jeg have flere timer i døgnet og ikke var så træt hele tiden.... For savner at være kreativ og hygge mig med kreative projekter. 

Som F.eks. flipbook som I kan se på billederne. Det er en bog jeg selv har lavet, hvor inden i bogen er der små rum/kuverter i til ting. 



De her kan jeg finde på at lave til mine penneveninder. Og en gang i mellem får jeg også selv nogle, hvor der også er kreative ting i som F.eks klistermærker og jeg synes det er så hyggeligt.
Jeg håber næste år at der er lidt mere tid og overskud til at være kreativ...  Ellers må jeg prøve at finde tid. For det er den måde jeg blandt andet slapper af på. 



Ingen kommentarer:

Send en kommentar