tirsdag den 16. marts 2021

Bagetid

 Synes det er hyggeligt at bage, ikke så tit jeg gør det. Men det er noget jeg skal blive bedre til at få tid til. For synes det giver en ro i kroppen på en eller anden måde. 

Jeg har lige været i køknet og fået bagt lidt forskellige ting. Jeg er i gang med vægttab, så det er ikke så tit jeg bager kager. 

Men det jeg elsker at bage er: Skyrboller og grønsagsbrød. 




Måske ikke lige så gode billeder, men de smager vild godt 😋😋😋😋 

De opskrifter jeg bruger har jeg fra app ‘MK Universet’ og den app er vild god, hvis du lige som mig gerne vil tabe sig.

Når der er tilbud på skyr og æg, så skal jeg i gang med at bage igen. Det er altid godt at have lidt forskellige ting i fryseren.  

Jeg skal bare lige have gjort plads i fryseren 😅 Det er så næste projekt....   

Ingen kommentarer:

Send en kommentar