fredag den 5. marts 2021

Nemt og lækker frokost

Lige for tiden har jeg slet ikke lyst til rugbrød til frokost. Så plejer at spise rester til frokost eller så kan jeg godt finde på at lave spinatvafler. 

Vi fik et vaffeljern af Olivers morfar i julegave og vi bruger den så tit. Eller så er det faktisk kun mig der bruger den 😅 

Jeg har fundet en nem opskrift på spinatvafler her 

spinatvafler og den opskrift er vild god. 

Når jeg har lavet de her vafler, så har jeg faktisk kun prøvet at spise laks og avocado oven på. Men der er jo så mange ting man kan spise oven på. 

Som f.eks: 

- Æg og avocado 

- serranoskine med tomat og mozeralla ost

- Kylling 

- Tun 

Det er ingen grænser for hvad du kan putte på. Sæt fantasien løs. 

Tænker faktisk at jeg skal i weekenden lave spinatvafler 😅 Jeg håber at I kunne bruge denne her korte blogindlæg og synes det var hyggeligt at læse den. 

Ha det godt og mange tak fordi I har lyst til at læse mine indlæg ❤️



Ingen kommentarer:

Send en kommentar