fredag den 26. marts 2021

Påskeferie planer



 Hej skønne læser og velkommen til min blog. 

Håber at I har klar på påskeferie og håber at vejret er med os 🌞


Lige om lidt har vi påskeferie og så tager vi et par dage ned til svigermors sommerhus. Hvor vi bare skal slappe af, gå nogle turer og hygge os. 

Svigermor har et sommerhus ved Lolland/Falster, hvor vi tit er der nede. Det er dejligt at komme lidt væk hjemme fra. 



Så ved jeg at vi skal til påskefrokost hos min søster. Som vi ikke har set i mega lang tid. Det glæder jeg mig til.


Vi har også snakke om at vi på et tidspunkt skal i zoologisk have igen. Det er vores måde at slappe af på.  


Ellers har vi ingen vilde planer. Gået nogle turer. 

 Jeg er begyndt at lave en to do liste, omkring de projekter jeg gerne vil lave i ferien.  



Ønsker jer alle en rigtig god ferie og god helligedage 🌞 Tak fordi du/I læser mine indlæg !  




Ingen kommentarer:

Send en kommentar