mandag den 1. marts 2021

Kæreste tid 🥰

 Velkommen til min blog. Jeg håber at I har haft en fantastisk weekend og en god start på ugen ❤️ 

Jeg har haft en fantastisk weekend med min kæreste. Mathias sov hos farmor fredag til lørdag, og det gik så godt. De har virkelig hygge sig og farmor har sendt billeder til os, så det er dejligt at de har sådan et godt forhold. 

Mens Mathias har været hos farmor, så har vi hygge der hjemme med lækker takeaway og en stor pose bland-selv slik.


Vi fejre min mors fødselsdag. Hun vil have blevet 66år, så derfor tænkte vi at lidt blandet retter takeaway. For min mor ville altid ud af spise buffe på sin fødselsdag. 

Senere hygge vi os med rødvin og så en film med Johnny Deep. Det var min mors yndlings skuespiller, så vi fandt ‘Alice i eventyrland’ på Netflix. En virkelig god aften og dejligt at fejre min mors fødselsdag på den måde og skønt med alene tid. 

❤️ Det er vigtigt at huske hinanden også når man er forældre. Det behøver ikke at være noget stort man gør, men bare man husker kærlighed ❤️


Ingen kommentarer:

Send en kommentar