mandag den 22. marts 2021

Løbe igen

 Hej skønne læser. Håber at I har haft en fantastisk weekend og en god start på uge . Håber også at I har det godt 😘



Jeg er begyndt at løbe igen. Jeg løber små turer, efter arbejde og om weekenderne mens Mathias er i barnevogn.                Det er nu skønt at komme ud af løbe igen. 

Hvorfor løber jeg: 
- Jeg er begyndt at løbe igen for at få mere energi. For er træt hele tiden synes jeg.
- Vil gerne tabe mig. Jeg er i gang med vægttab og kosten hjælper selvfølgelig, men det gør motion også.  


Vil bare ønske at jeg have mere tid til at løbe. For synes det kan være svært at finde tiden til at løbe, når der er ting der skal laves. Som f.eks oprydning, vaske tøj og madlavning. Plus jeg også gerne vil nyde weekenderne med min familie. Så derfor bliver det små turer. 


Jeg vil gerne have muligheden for at løbe mere, så jeg skal bare tage mig sammen og be om hjælp til de praktiske ting der hjemme. Og så skal jeg bare have løbetøjet på og tage Mathias i barnevogn og så afsted med mig! 

Ved at jeg skriver det til jer, så kan det være at jeg for taget mig mere sammen. Det kan godt være at det lyder lidt dumt 😅 men har lag mærke til at hvis folk siger på Instagram at de skal gøre nogle ting, som f.elsk at komme ud af løbe, så kommer de afsted 😅 Så håber også at det vil hjælpe mig. 

Jeg har desværre ingen gode råd til at komme i gang med at løbe, jeg løber bare....




Ingen kommentarer:

Send en kommentar