fredag den 23. april 2021

Hvad nu??

 Jeg har haft min sidste dag på mit arbejde, og det var vildt underligt at sige farvel til mine kollegaer. 

Jeg blev opsagt pga manglede arbejde desværre. Det er nu 5 år jeg har arbejd der. Jeg har været glad for at have arbejde der. Mit arbejde gik ud på at jeg skulle pakke computer tastaturer ud. Nu har jeg fået erfaring med lagermedarbejder. 

Torsdag d 22/4 havde jeg kage med på arbejde. Jeg havde fået bagt 2 kager. Jeg have købt kagemiks fra Easis og de var vild gode. Det er ikke sidste gang jeg laver dem. Det er med pistaciesmag og med chokoladesmag  😋😋


Hvad så nu?? Jamen jeg søger stadig nyt job. De fleste søger assistent og det er jeg ikke .... Så måske jeg skal læse videre som ernæringsassistent eller som social og sundhedsassistent... Men det kraver så bare en lærerplasds. 

Så jeg ved slet ikke hvad jeg vil... Så håber snart at jeg finder ud af det.0


Ingen kommentarer:

Send en kommentar