tirsdag den 20. april 2021

Sund levestil

 Jeg har i en periode tænkt meget over hvad jeg spiste og var i gang med vægttab, da jeg vil se godt ud til sommer når vi skal giftes 💍 

Men lige for tiden synes jeg det er svært.... 

Jeg vil gerne lave sunde, lækker retter og det tager nogle gange tid at lave. Og lige for tiden har jeg ikke så meget tid og overskud, da Mathias er morsyg... Så det er rigtig svært at sige at jeg er i gang med vægttab. 


Vil også gerne have tid til at styrketræne.. Men nu når det er godt vejr, så kan jeg gå en masse ture sammen med min familie. 

Måske skal jeg be Oliver om at lave retterne og be om hjælp til at få træne. For det er okay at be om hjælp. Måske skal jeg også lære at acceptere min krop som den er og så undgå at spise for meget usundt som f.eks chokolade og chips 😅😅 Jeg har opdaget at Mathias er vild med at lave pruttelyde på min mave så det er godt der er deler 😅  


Ingen kommentarer:

Send en kommentar