onsdag den 14. april 2021

Mathias i vuggestue

 

Hej og velkommen til mit blogindlæg. Tak fordi du har lyst til at læse mine indlæg 😘 



Min søn Mathias på 19mdr går i vuggestuen Rosenkilde og han er glad for at være der. Nogle dage er dog hårde, men sådan kan vi voksne også have det på arbejde en gang i mellem. 

Mathias er god til at lege alene og sammen med andre. Så det er jo skønt. 

Jeg aflevere ham kl 06:30 og Oliver henter ham kl 15:15 ca. så han har nogle lange dage desværre. Så kan godt forstå at det nogle gange er hårdt at være i vuggestue. 

Det er skønt at se når jeg aflever ham i vuggestue så går han selv ind i vuggestuen 😀 Han bliver så hurtig stor synes jeg.

På et tidspunkt i næste måned, så skal han rykke stue. Men han kender alle pædagogerne, så jeg er ikke nervøs for hvordan han tager det med at rykke stue. 
Der er 3 sture han skal være i, før han kommer i børnehave. Der går lidt tid før han kommer derhen 😅  




Ingen kommentarer:

Send en kommentar