onsdag den 7. april 2021

Tænk postitiv

Hej skønne læser og velkommen til min blogindlæg ❤️ 

Ved at mange er træt af Corona virussen og er meget påvirket over situation. Det er også en rigtig svært tid, men der er en lys vej for enden. Landet er ved at åbne igen så vi måske snart kan få en normal hverdag, eller en bedre hverdag end vi har haft. 

Ved det er svært med prøv at få det bedste ud af det... Tænk positiv og tænk over hvordan I får en god dag. Find ud af hvad der gør jer glade og så prøv at få det bedste ud af dagen.


Jeg står selv i en svært situation lige nu.... Jeg er blevet opsagt på mit arbejde og har ikke så mange uger tilbage på mit arbejde. 

Lige for tiden synes jeg det er svært men prøver at  tænke på at det hele nok skal gå. At jeg nok skal finde et nyt job med spænden udfordringer. 

Så lige nu er jeg i gang med at søge og jeg søger alt! Men synes det er svært at finde noget...


Så jeg tænker på det positive og at skal det nok gå alt sammen


Det er vigtigt at vi tænker på noget postitiv især i denne her dumme tid med Corona. 


Ingen kommentarer:

Send en kommentar