tirsdag den 6. april 2021

Alene tid

Hej skønne læser. Mange tak fordi I har lyst til at læse mine indlæg. 

Jeg er mor til en dreng på 1 1/5år og en gang i mellem har jeg brug for noget alene tid. Det tænker jeg at alle mødre kender til, at man en gang i mellem har brug for ro og alene tid...

  Når jeg nu en gang i mellem har mulighed for at finde ro og tid til mig selv, så elsker jeg at: 

rense mit ansigt / lægge en maske på 

- Være kreativ. Og det er mest at skrive breve / kreativ med brevpapir + kuvert.


Jeg har en del penneveninder, som jeg skriver breve med. Og jeg kan godt lide at bruge tid på at skrive mine breve og gøre dem personligt. Mine penneveninder er fra Danmark og lidt rundt omkring i landet. Har faktisk ikke helt styr på hvor mange penneveninder jeg har 😅 


Selvfølgelig bruger jeg også tid sammen med min kæreste/forlovet. Vi hygger ses med film/serie om aften. Det er vigtigt at huske på sig selv, men det er også vigtigt at holde parforholdet i live. Det kan nogle gange være svært synes jeg..... 

En gang i mellem har jeg også mulighed for at skrive blogindlæg til jer. Nogle gange bliver de bare korte og jeg håber da stadig at I har lyst til at læse med ❤️ 



Ingen kommentarer:

Send en kommentar