tirsdag den 10. november 2020

Dårlig spisevaner...

 Jeg har været så god til at spise sundt og ikke har haft lyst til søde sager... 

Men så her i weekenden faldt jeg i. Og synes det er svært at komme op igen. Så går det jo ikke bedre, når der er chokolade på mit arbejde 😅😔  


Jeg er vild med chips og chokolade. Det er min svaghed... 
Det er ikke så smart at spise usundt, når nu jeg gerne vil have en pæn mave. Det er vel også okay at gøre det en gang i mellem. Men er bare bange for at jeg ikke kan stoppe, når jeg først går i gang med at spise lidt usundt. 

Jeg har hele tiden sagt til mig selv, at når jeg har mit mens.. så må jeg godt spise usundt. Men tænker at det skal stoppe, for vi snakker ikke om lidt usundt 😅😅  Der er masser af chips, chokolade og pizza... På 1 uge ca....UPS 

Så jeg skal bare tilbage til de sunde vaner, og finde noget sundt snack. Og virkelig tage mig sammen og prøve at finde en stopknap. For tror det bliver svært i næste mdr med julebag og lækker julemad med at være stærk.  


Ingen kommentarer:

Send en kommentar