fredag den 20. november 2020

Mål med vægttab

Velkommen til min blog. Jeg er glad for at du har lyst til at læse min blog 🥰

Jeg er begyndt at have et mål med mit vægttab. Jeg vil gerne tabe mig om maven, da jeg gerne vil se godt ud efter jeg har fået Mathias og vil også gerne se godt ud når vi skal giftes næste år. 

For at komme i mål, så vil jeg ikke veje mit mad af og tælle kalorier. Har prøvet det i en periode, men droppe det hurtigt da det ikke fungere hos mig. Så jeg vil prøve at spise masser af frugt og grønt, lave skønne sunde retter og selvfølgelig også få motion. 

Lige for tiden har jeg ingen overskud til at læbe, da jeg helt ikke vil være for lang tid væk fra min søn 😅 så jeg går derfor en del turer og styrkertræner lidt (når jeg lige husker det) 



Min mave ser ikke så stor ud på billede som jeg selv synes den ser ud... Ved ikke helt om det gav mening det jeg skrev 😅  

Jeg skal bare tage mig sammen! For lide for tiden har jeg slet ikke haft overskud til at lave lækkert sund mad, da jeg ikke ved hvad for noget tilbehør der passer til retten.. Så skal i gang med at lave madplan og få købt stort ind med grønt, så det måske er lidt nemmer at få lavet noget sundt mad. 
Men jeg er vel ikke den eneste der har svært ved at være sund hele tiden...?? Og holde fast i ens mål..??




Ingen kommentarer:

Send en kommentar