tirsdag den 17. november 2020

Livet som mor

Velkommen til min blog og tak for jeres ideer, til hvad jeg kan skrive om 😌 Jeg har været tom for ideer, sÃ¥ derfor har der været stille pÃ¥ bloggen. Og der har ogsÃ¥ været stille pga jeg synes det nogle gange er hÃ¥rdt at være mor.... 

Jeg elsker at være mor. Synes det er fedt at kunne kalde mig mor.
Vildt hvad kroppen kan se ud og skabe et lille menneske. 






Men nogle dage er det bare hÃ¥rdt at være mor. For nogle gange er Mathias morsyg, sÃ¥ kan jeg f.elsk ikke gÃ¥ pÃ¥ toilet alene 😅  Kan godt mærke nÃ¥r Mathias er morsyg, sÃ¥ vil det være dejligt at fÃ¥ lidt tid alene. Og det vil jeg ikke kalde mig for en dÃ¥rlig mor.  

Mathias er nu 14 mdr gammel og han gÃ¥r rundt. SÃ¥ vi kan ikke helt slappe af... 
Han siger ogsÃ¥ en masse lyde, sÃ¥ glæder mig til at vi bedre kan forstÃ¥ hvad han vil 😅 
Men dejligt at han er blevet sÃ¥ stor lige pludselig. Men savner lidt da han var helt lille 🥰🥰 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar