tirsdag den 24. november 2020

Undre 1 mdr til juleaften

 Vildt at tænke på at der kun er undre 1 mdr til juleaften. Synes virkelig det her år er godt hurtigt.. Nogle gange FOR hurtigt . 

I år glæder jeg mig som et lille barn til jul⛄️🥰                    Vi skal julehygge med mine søskende d 24, med god frokost og åbne gaver ( ved ikke om vi giver gaver til hinanden men giver til børne) Senere tager vi hjem til Olivers morfar og fejer jul der. Vi har holdt jul hos Olivers morfar i mange år, og synes det er så hyggeligt. 

Jeg har valgt igen i går at bytte advents og julegaver med med mine penneveninder. Og så giver vi hinanden adventsgaver og også advents gaver til Mathias. Jeg ved at farmor giver os adventsgaver og julekalender til Mathias.... Sikke mange gaver vi får 🤩 Men julen handler jo ikke kun om gaver, men hygge med familien. 


Jeg elsker JUL. Så hyggeligt at bage småkager, se julekalender og hygge med familien 🤶🏼⛄️🎄


Ingen kommentarer:

Send en kommentar