fredag den 27. november 2020

Instagram profiler

Hej og velkommen til min blog. 

Jeg har næsten lige lavet en profil mere på Instagram, så nu har jeg 2 profiler. Hvorfor?? Fordi jeg synes det er bedst at dele billederne op. Det vil sige at den ene profil handler mest om kost. Og den anden profil er til mine hverdags billeder. Jeg elsker at tage billeder, så derfor valgte jeg at lave en profil mere 😌 

Så hvis du vil se hvad jeg ligger op på min profil, så kommer der nogle billeder op af min profiler. Jeg vil da blive glad hvis du har lyst til at kigge mine profiler ud på Instagram  ❤️ 


Det her er min sundheds profil. Prøver at ligge billeder op af sundkost og mine gåture.

lerkepigen 



Her er min hverdags profil. Hvor jeg ligger billeder op af min hverdag. 
Hverdags_lykke93











Ingen kommentarer:

Send en kommentar