torsdag den 26. december 2019

1 jul som mor.

Glædelig jul alle sammen 🎄

I år holder vi jul hos Olivers morfar
og det har vi gjordt i mange år. 




Jeg synes det er så hyggeligt med jul.
Lækker julemad, skønne gaver
 (hvor jeg plejer at gemme brevpapir, 
da min mor gjord det da hun var i leve) 
og god jule stemning.

Det er Mathias første jul og 
jeg var mega nervøs for hvordan han vil være.
Om han vil græde meget eller hvad..

Mathias fik ikke sovet så meget i løbet af dagen,
så jeg var nervøs om han så vil være ked fordi han var så træt.
Men han var faktisk vågne det meste af aften.
Han var hos familien,
så vi kunne slappe lidt af.

Da vi skulle spise så skulle Mathias også have mad....
Så jeg fik lidt kold mad, men det var nu mega lækkert alligevel.

Det var nu en mega god jul.
Med god mad og skønne gaver.



Ingen kommentarer:

Send en kommentar