søndag den 1. december 2019

1 søndag i advent

Glædelig 1 søndag i advent og 
glædelig 1 december.

Så blev det tid til at åbne advents gaver, 
både fra svigermor, Olivers morfar,
fra mine penneveninder og min veninde Mie. 

Jeg troede ikke at jeg vil nå,
at få min pakke fra min nisse fra #bloggeradvent.
Men jeg var så heldig at den dukke op i morges
og sikke en dejlig pakke med ekstra små pakker og slik i.

Glæder mig til at åbne de små pakker.
Det vil nok være snart at vente med at åbne dem alle sammen på 1 gang 
men jeg kunne ikke vente.... UPS. 
Skønt med masser af julethe, noget andet the og kakao.

Sikke nogle flotte gaver jeg kunne åbne i dag.
Mange mange tak for de gaver Karina. 
Glæder mig til at læse bogen, 
den lyder mega spænende.
Jeg er ikke god til at flette stjerner,
men øvelse gør mester. 



Jeg vil lave en video til min youtube kanal 
Lærke Holmberg 
i denne her uge så I kan se alle mine advents gaver 🤶🏼🤶🏼




Ingen kommentarer:

Send en kommentar