onsdag den 4. december 2019

Ingen overskud

Hej og velkommen til min blog. 

Jeg kan godt mærke at det er lidt hårdt at være mor,
da Oliver er på arbejde.
Han har ellers været hjemme i ca 4 uger,
så det er skønt for ham at han har fundet et job
men synes nu også det er lidt hårdt at være alene med Mathias.

Jeg ved godt at jeg ikke er alene om at det er lidt hårdt at være mor.

Nu havde jeg tænkt mig,
at jeg skulle skrive jule blog Challenge.
Det vil sige at skrive blog hver dag omkring julen. 


Men det kan jeg godt mærke at det kan jeg ikke overskue.
Så ved ikke helt hvor mange indlæg jeg får skrevet.
Jeg synes det er så hyggeligt at skrive blog,
men vil også gerne hygge med Mathias. 

Mens jeg går hjemme tænkte jeg også på,
at jeg vil filme videoer til mine 2 youtube kanaler. 
Ja jeg har 2 kanaler på youtube som jeg tit har været meget aktiv på.
Men kan godt mærke nu,
at jeg ikke skal være så aktiv på youtube eller på min blog.

Jeg har brug for at være sammen med min søn
og finde ud af hvem jeg er. 
Vil gerne blive bedre til at søger for min krop har det godt,
så skal til at spise mere frugt og grønt 
og træne.

Så håber at I alligevel har lyst til at læse min blog,
når jeg på et tidspunkt får skrevet nogle indlæg .

Hvad kunne I været interesseret i at læse om ?



Ingen kommentarer:

Send en kommentar