søndag den 22. december 2019

4. Søndag i advent

Vildt at i over morgen er det juleaften.
Synes virkelig at denne her måned er gået hurtigt. 

I dag står det på julemærket ved Kronborg 
og så skal vi handle ind senere. 
Ellers skal vi bare slappe af. 

Så skal der åbnes pakker. 
Fra penneveninder, veninde, 
svigermor, Olivers morfar og fra min nisse fra #bloggeradvent. 

Jeg prøver at åbne gaverne pænt,
så jeg kan gemme papiret 😍😍


Jeg har fået en del masker, klistermærker, sokker, 
the og chokolade.
Af svigermor fik vi et gavekort til en cafe 
og af Olivers morfar fik vi en billedemapper.
Så vi kan få printe billeder ud af Mathias og put i.





Af min søde nisse fra #bloggeradvent 
fik jeg denne her lækker malebog.
Jeg elsker virkelig at male i sådan nogle stres af bøger,
så er held vild med denne her gave.
Mange mange tak fordi du har været min nisse i år!! ❤️❤️❤️



Ingen kommentarer:

Send en kommentar