torsdag den 19. december 2019

Hygge med mødregruppe

Velkommen til min blog 😊 

Hver torsdag er jeg sammen med min mødregruppe.
Vi har alle fået et barn i september,
så det er så hyggeligt at de er ca samme aldre. 

Når vi mødes, 
så skrifter vi om at have noget mad med.
Jeg valgte at jeg skulle have bollet med,
så fik lige lave de her lækker gulerøds billeder i onsdags.
Det er ikke sidste gang at jeg laver dem!.


Vi skulle til Hornbæk,
hvor jeg tog toget med en anden fra mødregruppen.
Dejligt at hun vil tage toget med mig,
og børne de sov,
så det var dejligt.

Vi var kun 4 der var der
og vi fik snakke om alt muligt. 

Om frisør. Hvor dyrt det er at gå til frisør 
og hvornår man sidst var til frisør.

Så fik vi snakke om børnene søvn rutine,
hvor jeg er så glad for at Mathias (min søn) sover igennem hele natten.
Så jeg klager ikke.

Der blev også snakke om afføring 
og om modermælks astatning.
Og lidt om hvornår vi må give vores børn grød.

Så vi snakker om alt muligt,
og jeg elsker virkelig at komme til mødregruppe.
Så jeg er glad for at der findes en mødregruppe tæt på mig.
Det er dejligt at vi bare kan snakke om alt muligt 😊
Jeg sat for det meste bare og lytte mens jeg amme. 
Er en stille kvinde, som ikke snakker så meget 
men er god til at lytte 😊

Kunne I tænke jer at læse om 
hvad vi evt. snakker om til mødregruppe i det nye år???

Ingen kommentarer:

Send en kommentar