søndag den 15. december 2019

3 søndag i advent

Vildt at det er den 3 søndag i advent 
og den 15/12 i dag.
Synes virkelig at denne her måned er gået vildt hurtigt.

I går var vi ude og hente juletræ.
En lille hyggeligt start på en ny tradition i vores familie.
Det er hyggeligt at kigge på juletræ sammen. 

I dag har det stået på julebag, pynte juletræ 
og været til fødselsdag.
Så derfor en lidt sent indlæg, 
men er glad for at du vil læse med.

Så er det tid til at åbne advents gaver.
Og jeg har fået rigtig mange gaver,
men åbner kun gaven fra min nisse fra #bloggeradvent 
og så resten i morgen. 

Det er lidt nemmer, 
at åbne de andre gaver i morgen, 
da Mathias snart skal i seng og jeg selv er lidt træt...
Og Mathias er god til at blive for overtræt 
og har svært ved at falde i søvn .



En dejlig gave fra min nisse. 
En spænende bog jeg glæder mig til at læse i 😍😍 

Glæder mig så meget til at se hvad der er i sidste pakke 🤶🏼🎄
Håber at I har haft en dejlig søndag
og at I kunne lide af læse mit indlæg  






Ingen kommentarer:

Send en kommentar