fredag den 29. november 2019

Hver torsdag

Hej og velkommen til min blog.

Hver torsdag er jeg sammen med mødregruppe 
og jeg synes det er så hyggeligt.

Vi besøger hinanden og skifter med at have mad med,
så den person som får gæster ikke skal søger for det hele.

Det er dejligt at alle børne er fra september 
så vi kan snakke om børne udvikling og hvordan børne er i hverdagen.

Jeg har ikke tænkt mig at skrive indlæg hver gang, 
jeg er sammen med mødrene for tænker det måske,
kan blive for kedeligt. 
Så vælger at skrive en gang i mellem,
hvor jeg skriver lidt om hvad vi har snakke om.

 De her 2 torsdag har vi ikke været sammen med pigerne,
da sidste gang var der ingen der kunne
og i går kom vi ikke da vi gik gæster.
Jeg synes det er så fedt at man ikke er tvunget hver gang.

Glæder mig nu til at se bliver ældre,
så de kan ligge og snakke sammen.
Og så vi mødre måske hat lidt mere fri hænder.

Vi har fået 1 aktivitets tæppe og
så har vi selv fået købt 2 aktivitets tæpper.
Så det bliver hyggeligt at se dem lege



Håber at I synes det er hyggeligt at læse,
hvad vi laver til mødregruppe. 
Og tak fordi I læste med.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar