lørdag den 9. november 2019

Blogger Advent 2019

Velkommen til min blog :)

Lige om lidt er det jul og jeg glæder mig så meget.
Første jul som mor. Bliver spændende at se hvordan han er juleaften.
En jul med masser af advents gaver. 

Jeg har en del penneveninder som jeg bytter gaver med, 
og så er jeg med i blogger advent. 

Blogger advent er for os som skriver blog.
Jeanette har lavet en facebook gruppe,
 hvor man har kunne tilmelde sig og så finder hun ud af ved lodtrækning hvem der sender til hvem.

Vi skal finde 4 gaver (ca 25kr pr pakke) som vi tror at personen kan lide ved at læse personens blog eller som vi evt. selv vil blive glad for.  
Det vil være fedt med et lille julekort og at man gør noget ud af gaverne.
 Pakke dem pænt ind og evt. sæt nr. på så hver søndag i december åbner man ens gave og så skriver man et indlæg om gaven. 

Jeg har nu været med i blogger advent 2 eller 3 gange nu og jeg synes det er så hyggeligt. Jeg lære nogle nye blogger af kende, og får selv inspiration til nogle indlæg. Elsker at gøre noget ud af gaverne og modtage så det er så hyggelig at være med.

Så i december måned vil der være en del indlæg, hver søndag og lidt om hvad vi får oplevet.
Det håber jeg at I vil glæde jer til.





Det beste ved julen for mig er: 
- At hygge med familien med jule musik og duften af hjemmebag. 
Elsker at lave julepynt og kalender og advent lys mens jeg nyder en kop varm kakao. 

Jeg synes det er så hyggeligt at lave julebag som f.eks. brundkager og pebernødder.
Og lave julekort og kreative ting til mine penneveninder. 
I år har jeg ikke fået lave julekort pga. vores søn så der har jeg bare fået købt julekort. Men har da fået lavet lidt kreativ ting til mine penneveninder :) 

- Jeg elsker julen og synes det er så dejligt at man er sammen om at pynte op til jul, 
lave julemad og danse rundt om juletræ. 


Hvad er det bedste ved julen for dig??



Ingen kommentarer:

Send en kommentar