lørdag den 9. november 2019

Mødre gruppe

Hej og velkommen til min blog.

Jeg starte i mødre gruppe for 3 uger siden,
og jeg synes det er så hyggeligt at komme ud og snakke med andre mødre.
Vi er 8 mødre i alderen 25 - 41 og der er 3 som er 2 gangs. 

Der er 4 drenge og 4 piger og alle er fra September,
så det er dejligt at der ikke er så stor alders forskel.  

Vi mødes 1 gang om ugen hos hinanden og så tager vi noget mad.
 F.eks så er der en der tager brød med, den anden tager frugt med osv.
Når vi så er sammen så snakker vi om hvordan vores fødsels har været,
om erfaring, børnes søvnrutine og børnes udvikling. 

Det er så hyggeligt at vi kan snakke om alt muligt, og bare hygge os.
Vores søn Mathias er faktisk meget rolig når vi er hos de andre, så det er skønt. 

På torsdag skal vi være hos os, og det glæder jeg mig til.
 Så jeg skal bare sørger for at der er rent og at der er kaffe, vand og tallerkner,
 så tager de andre mad med.


Vil I gerne læse flere blogindlæg omkring mødregruppe ??

Ingen kommentarer:

Send en kommentar