tirsdag den 12. november 2019

#BloggerAdvent 2019

Velkommen til min blog og tak fordi du har lyst til at læse mine indlæg.

Jeg er jo med i blogger advent i år, 
og jeg synes det er så hyggelig tradition at være med.
Hvis du ikke ved hvad blogger advent er,
så har jeg fået skrevet et indlæg her

Jeg er nisse fra Mette
og jeg glæder mig til at læse hvad hun synes om mine pakker. 
Hver søndag i december vil hun skrive et indlæg om mine gaver, 
så hvis I har lyst til at læse om hendes indlæg så tjek linket ud. 



Jeg glæder mig til at modtage mine pakker fra min nisse Karina.
Jeg vil hver advent skrive om den pakke 
og hvad vi har lavet den dag, 
så håber at I vil læse med.

Jeg har faktisk fået styr på alle mine advents pakker til mine penneveninder, 
så mangler jeg bare lidt julegaver til mine penneveninder og til familien.
Men ved ikke hvad jeg skal købe til min kæreste,
da han ikke rigtig ønsker sig noget.... 
Så er det godt der er lidt til til jul.

Har du styr på hvad du skal give i julegave til din familie??

Ingen kommentarer:

Send en kommentar