lørdag den 9. november 2019

Hvem er jeg?

Velkommen til min blog.
Jeg har haft flere blogs,
 men så kunne jeg ikke få skrevet indlæg så nu vil jeg starte på en ny blog.
Så håber at I har lyst til at læse med :)

Lidt om mig:


Jeg hedder Lærke og er 26år gammel (Født 25/6).
Jeg bor i Helsingør sammen med min dejlig kæreste Oliver som jeg har kendt i snart 8 år,
og bor også sammen med vores søn som er fra 8/9.

I min fritid elsker jeg at skrive breve til mine penneveninder som jeg har fundet via facebook. 
De bor både på sjælland, fyn og jylland.
Jeg synes det er så hyggeligt at sende post og modtage post.
Jeg er også meget kreativ.
Jeg elsker at sidde og have kreativ projekter,
 som jeg skriver om her på bloggen på et tidspunkt. 
Jeg er også youtuber, det vil sige at jeg filmer og redigere videoer som jeg så ligger ud på youtube.
Før jeg blev gravid var jeg meget aktiv på youtube, 
og efter jeg har født har jeg ikke så meget overskud,
 men synes det er så hyggeligt at lave videoer så jeg begynder stille og rolig at starte op igen.

Min hverdag før jeg blev gravid, der arbejde jeg på en fabrik hvor vi printer på computer tastatur.
På et tidspunkt forklare jeg lidt mere omkring mit arbejde. 
Jeg har barsel ind til midt Maj,
så det bliver underligt men også dejligt at starte på arbejde igen.



Min blog kommer til at handle om alt muligt. 
Lidt omkring min hverdag som mor, mine mange kreativ ting,
lidt omkring mad da jeg elsker mad, oplevelser, 
fremtids planer og dagbogs indlæg.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar