onsdag den 20. november 2019

Julestemning

Velkommen til min blog.

Så har jeg endelig fået styr på mine advents gaver til mine penneveninder,
Så det er godt at få dem hurtig afsted. 

I år følger jeg mig ikke stresse over julen, 
og om gaverne. 
For lige pt har jeg faktisk ikke fået så mange ønsker, 
og er kun på gaver med min kæreste, hans familie 
og nogle af mine penneveninder. 
Men det kan være at det snart kommer,
men så er det godt at jeg går her hjemme, 
så kan jeg tage det med ro. 
For synes ikke det er fedt at stresse rundt i julen.




Vi fik købt et fint julesæt til Mathias 
og han er så pænt med det på. 
Det er vildt blødt stof så det er dejligt. 



Mig og min kæreste har snakke om at da jeg blev gravid,
så skulle vi ikke ligge billeder op af vores barn.
Det er der rigtig mange der gør,
men det har vi ikke lyst til. 
Kun en gang i mellem på facebook faktisk. 

Vi begynder at pynte op til jul i næste weekend.
Få tingene ned fra lofte og så kigge på hvad vi har.
Skal også finde ting til kalender lys. 
Synes det er så hyggeligt at lave kalender lys 



1 kommentar: