mandag den 18. november 2019

Tur til Lyngby storcenter

Hej skønne læser.
Jeg håber at I har haft en fantastisk weekend 
og en god start på ugen.

I går var jeg en tur til Lyngby storcenter for at ses med en veninde.
Vi har været penneveninde i mange år, 
og har i år snakke om at bytte advents gaver.






Vi mødtes i Lynge center, 
hvor vi fik lidt af spise
 ved et hyggeligt sted i miden af center.
Vi gik rund og kigge på de flotte butikker
og snakke i ca 2 1/5 time.
Det var en virkelig hyggelig tur
og glæder mig til at se hvad jeg får i advent 🤶🏼🤶🏼





I december måned, hver søndag
vil der måske komme nogle lange indlæg,
omkring advents gaver. 
Måske vil der være lange indlæg med masser af billeder,
da jeg både er med i #bloggeradvent, 
vil vise gaverne fra Mie og 
fra mine andre penneveninder.
Så håber at I vil læse med på bloggen hver søndag i advent 🤶🏼🤶🏼🤶🏼🤶🏼


1 kommentar:

  1. Sikke nogle gode billeder du tog igår i Lyngby Storcenter.
    Det var super hyggeligt. Jeg glæder mig allerede til, vi skal ses igen :) <3

    Og selvfølgelig glæder jeg mig også til, vi skal åbne adventsgaver fra hinanden her i december måned :) <3

    SvarSlet