onsdag den 27. november 2019

Min fødsel

Hej og velkommen til min blog. 

Jeg kan se at I gerne vil læse mere omkring Mathias,
så tænkte at jeg vil skrive om den dag han kom til verden,
og hvor lang tid jeg var på hospitalet.

Jeg have termin d 13/9 men vores søn kom til verden d 8/9.

Mig og min kæreste lørdag d 7/9 gik vi masser af ture,
vi var til loppemarket og en tur ved Kronborg.
Om aften kl 19 have jeg svært ved at slappe af
og have lidt ondt i underlivet. 
Jeg gik på wc hvor jeg blødte lidt og 1/5 time efter ringe jeg til hospitalet. 
De sagde at jeg skulle prøve at gå i bad og tage 2 hovedpine piller,
og hvis det ikke hjalp så ring igen 1 time efter. 

Svigermor kørt os til hospitalet kl omkring kl 21
og Mathias kom til verden 02:15
Jeg fik lov til at være i badekar i ca 1 1/5 før jeg synes det blev for varmt. 
Synes faktisk ikke det var så slemt at føde. 
Da jeg skulle presse første gang, 
og til at han kom, gik der 3 kvarter. 
Så hele fødslen tog 5 1/5 time.

Vi fik af vide at vi kunne være på hospitalet i 5 dage,
fordi jeg fødte for tideligt. 
Men vi tog hjem tirsdag eftermiddag,
fordi vi have styr på at være forældre.
Det var lidt hårdt om natten, 
fordi vi kunne ikke finde ud af hvorfor han græd så tit.
Så fik vi hjælp fra sygeplejsken til, 
hvordan vi skulle pakke ham godt ind i tæppe,
så han fik trykhed.

Det var så min fødsels.
Hvis I har spørgsmål omkring min fødsels,
så er I altid velkommen til at skriv her på bloggen.

Håber at I kunne lide at læse det her indlæg,
og gerne vil læse mere om Mathias.?

Ingen kommentarer:

Send en kommentar