mandag den 11. november 2019

Madplan uge 46

Hej og velkommen til min blog. 
Jeg håber at I har haft en god weekend og at I er klar på en ny uge. 

Jeg er begyndt at lave madplan, 
for så har vi mere overblik over hvad vi skal købe ind og så får vi også rydde op i fryseren. 
Vi er rigtig gode til at købe kød i #stopmadspild så vi har lidt forskellige kød i fryseren. 

Mens jeg var gravid var vi ikke gode til at lave madplan eller huske at tage noget ud af fryseren, 
så det vil jeg gerne blive bedre til at huske på.

Så jeg håber at I synes det er hyggeligt at læse om hvad vi skal have af spise, 
måske det giver jer noget inspiration til noget nyt mad. 


Mandag : nachos med kylling. 

Tirsdag : skinke schnitzler med kartofler og bønner.

Onsdag : Spagetti med kødsovs. 

Torsdag : Rester 

Fredag : Lasagne 

Lørdag : Rester 

Søndag : Burger  


Kunne I godt tænke jer at læse flere mad planer ??

Ingen kommentarer:

Send en kommentar